בחידושי הרשב"א קידושין כ"ה ב' על הא דאמרי' התם דפיל נקנה בחליפין, כתב על זה הרשב"א וז"ל מהא משמע דחליפין אינם קונים לא מדין שטר ולא מדין כסף, דהא מטלטלין אינם נקנים בכסף ושטר אלא חליפין קנין בפני עצמו
הוא עכ"ל.
הוא עכ"ל.
ולכאורה זה פלא, דהנה בשלמא מה שכתב דחליפין אינו מטעם כסף, מובן שפיר, כי הרי באמת קס"ד בקידושין ג' א' דחליפין מטעם כסף, אך מה בא לאשמועינן דחליפין לאו מדין שטר, ומה הי' ההו"א שיהי' מדין שטר ומהו השייכות בינייהו כלל וצע"ג.
לזכות א"מ הענא מרים בת חנה שתחי' לברכה והצלחה בכל הענינים
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה