איתא בברכות ח: לעולם ידור אדם במקום רבו וכו' והגמרא מעמידה זאת במי שכפוף לרבו אבל אם אינו כפוף לו לא ידור במקומו. ומפרש רש"י ואם לאו טוב להתרחק ממנו ויהיה שוגג ואל יהיה מזיד, עיי"ש.
וצ"ע איך ישיאו חז"ל עצה שיהיה שוגג, נהי דאמרינן הכי לענין תוכחה בשב ואל תעשה מוטב שיהיו שוגגין ואל יהיו מזידין
זהו במה שנוגע לאחרים אבל איך יתכן להשיא עצה לאדם עצמו שיהיה עושה עצמו שוגג.
עי' בס' טוב ראי למרן הרב זצ"ל
זהו במה שנוגע לאחרים אבל איך יתכן להשיא עצה לאדם עצמו שיהיה עושה עצמו שוגג.
עי' בס' טוב ראי למרן הרב זצ"ל
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה